Auto Cammingha Serviceplan

Over het Serviceplan

Het Auto Cammingha Serviceplan is een auto-onderhoudsabonnement. Met dit abonnement betaalt u per maand voor het noodzakelijke onderhoud aan uw auto.

Het doel van het Auto Cammingha Serviceplan is een functioneel, aantrekkelijk en gebruiksvriendelijk onderhoudsplan voor uw auto te creëren, waarbij ‘kosten besparen op het onderhoud’ en ‘de betrouwbaarheid van de auto te behouden, belangrijke uitgangspunten zijn.

Serviceplan logo

Tijdig en goed onderhoud aan uw auto verkleint de kans op onverwachte reparaties. Hierdoor voorkomt u onvoorzienbare kosten, en zal de waarde van uw auto minder snel afnemen en is uw auto milieuvriendelijker.

Automonteur auto

Elke auto zijn eigen abonnement

Voor elke auto berekenen wij een exacte prijs per maand. Zo weet u zeker dat u nooit te veel betaalt. Dat maakt autokosten voorspelbaarder. Wij incasseren elke maand uw abonnementsgeld. Zo weet u exact wat uw het onderhoud voor uw auto per maand kost.

Inhoud Auto Cammingha Serviceplan

Heeft u een Auto Cammingha Serviceplan dan weet u zeker dat u reeds betaald heeft voor de volgende diensten:

Periodiek Onderhoud volgens fabrieksvoorschrift

Het uitvoeren van de APK

Het vervangen van remschrijven bij normaal gebruik

Het vervangen van remblokken bij normaal gebruik

Het vervangen van remolie indien nodig

Het vervangen van de distributieriem conform fabrieksvoorschrift

Airco check en airco onderhoud

Behoud van fabrieksgarantie

Gratis pechhulp pas (24/7 Europa)

Winter- en zomerinspectie

Lampjes vervangen (excl. Xenon- en led verlichting)

Gratis aanvullen van motorolie (bij normaal verbruik)

Haal en brengservice / Vervangend vervoer

Korting op reparaties, buiten het serviceplan

Wat zit er niet in?

Niet gedekt zijn alle reparaties die buiten het fabrieksonderhoudsschema vallen. Deze kosten vallen onder de variabele lasten. De lasten voor uw auto zijn onder te verdelen in vaste en variabele lasten.

Het onderhoud aan uw auto, zoals in het schema van de fabrikant staat vermeld, behoort tot een vaste last. De variabele lasten vloeien voort uit defecten, die te maken hebben met de gebruiksintensiteit en de leeftijd van de auto. De variabele lasten zijn van te voren niet in te schatten omdat onbekend is wanneer deze plaatsvinden.

Reparaties die niet onder het onderhoudsplan vallen:

Schade

Banden

Led- en xenonverlichting

Reparaties en/of vervanging door derde

Vraag geheel vrijblijvend & kosteloos een offerte aan.

Aletta Spanjer Dijkstra werkplaatsreceptioniste

Aletta Spanjer-Dijkstra
Werkplaatsreceptioniste

  • De auto
  • Uw contactgegevens

Veel gestelde vragen over het Auto Cammingha Serviceplan

Hoe kan het onderhoudsplan voor mij zo voordelig zijn?

  • Omdat het onderhoud van uw auto goed en regelmatig wordt uitgevoerd, wordt op de kosten voor onvoorziene reparaties fors bespaard.
  • Ervaren monteurs efficiënt aan uw auto werken, wordt op uren bespaard.
  • Omdat het serviceplan onder andere met automatische incasso werkt, zijn er weinig tot geen overheadkosten.
  • Omdat wij relatief weinig geld aan adverteren besteden.

Ja, de fabrieksgarantie van uw auto blijft volledig gehandhaafd. Uw auto wordt volgens de eisen van de fabrikant onderhouden en er worden auto-onderdelen van goede kwaliteit gebruikt. Indien nodig handelen wij voor u de garantieformaliteiten af. Hierdoor hoeft u niet onnodig heen en weer te reizen. Alles geschiedt volgens de Europese richtlijnen.

Auto Cammingha werkt nauw samen met AA-team. AA-Team is geen verzekeraar maar een zelfstandige en onafhankelijk onderneming die bij pech en berging bemiddelt. AA-Team onderscheidt zich van de concurrentie door met lokale ondernemers zowel een landelijk als een Europees netwerk te creëren. Voor de voorwaarden kunt u bij ons terecht. U kunt gebruik maken van pechhulp na ontvangst van uw pechhulp pas.

Nee, schades dient u af te handelen via uw verzekering.

U kunt onbeperkt aan Auto Cammingha Serviceplan deelnemen. Het eerste jaar is een vast gegeven en wordt daarna per jaar verlengd. Met uitzondering van het eerste jaar heeft u altijd de mogelijkheid het abonnement op het onderhoudsplan op elk moment te beëindigen. Heeft u een negatief saldo, dan vult u het tekort aan. Echter, u betaalt nooit meer dan de maandbedragen van één jaar tezamen.

Ja dat kan, wanneer u uw auto aanmeld voert Auto Cammingha eerst een auto-inspectie uit. Tijdens deze inspectie wordt gekeken naar de staat en de conditie van de auto. Aan de hand hiervan wordt beoordeeld wat de mogelijkheden voor uw auto zijn.

Reparaties zoals schade, Reparaties en/of vervanging door derden. Het vervangen van banden, ruitenwissers, Led- en xenonverlichting. Reparaties en/of vervanging van slijtagedelen die buiten het Auto Cammingha Serviceplan vallen. De meer kosten voor werkzaamheden die op verzoek van de klant worden uitgevoerd. Update(s)/ upgrade(s) van navigatiesystemen welke bij de auto zijn geleverd.

Na het eerste jaar kunt u uw servicesplan maandelijks opzeggen. Op het moment van beëindiging wordt gekeken welke kosten voor uw auto zijn gemaakt en wat u aan maandelijkse bijdragen heeft betaald. Indien het saldo negatief is, vult u het te weinig betaalde aan. U betaalt nooit meer bij dan de gemaakte kosten en het maximaal aan maandtermijnen van het lopende abonnementsjaar. Om uw Auto Cammingha Service Plan te beëindigen neemt u contact op met Auto Cammingha.

Het Auto Cammingha Serviceplan kan worden overgezet naar uw nieuwe auto. Vervolgens nemen wij contact met u op om de voorwaarden met u te bespreken. Tevens kunt u ervoor kiezen het onderhoudsplan te laten beëindigen.

Iedere eerste week van de maand wordt de automatische incasso verwerkt.

In de eerste maand van deelname aan Auto Cammingha Serviceplan kan de bijdrage afwijken van het vastgestelde maandbedrag. De bijdrage wordt maandelijks door Auto Cammingha geïncasseerd. U betaalt altijd een maand vooruit. Indien uw aanmelding voor het serviceplan in een lopende maand plaatsvindt, wordt de maandbijdrage, vanaf het moment van deelname en de volgende maand, in de eerstvolgende incassoperiode met terugwerkende kracht in rekening gebracht.

Voorbeeld: Een aanmelding voor het onderhoudsplan vindt bij het Auto Cammingha Serviceplan op de vijfde van de maand plaats. In de eerstvolgende maand wordt met terugwerkende kracht het moment van deelname aan Auto Cammingha Serviceplan, in dit geval vanaf de vijfde tot en met het eind van de maand, tezamen met de lopende maand geïncasseerd.

  • Uw vraag
  • Uw gegevens

Dit is wat klanten zeggen

Auto Cammingha De Suzuki Specialist van het Noorden IconAuto Cammingha De Suzuki Specialist van het Noorden

Plutoweg 5, Leeuwarden

4,5 62 reviews

  • Avatar myryam geurds ★★★★★ 3 weken geleden
    Prima bedrijf met 'ouderwetse' service. Kortom: een aanrader.
  • Avatar Evert H ★★★★★ 4 weken geleden
    Goede service en nog ouderwets betrouwbaar
  • Avatar Wim Roeleveld ★★★★★ 2 maanden geleden
    Moest een nieuwe batterij bor de auto zomaar klaar
    Top service
  • Avatar Oelkje Leistra ★★★★★ 2 maanden geleden
    Komen er graag!

Ook interessant

Afleverpakketten bij aanschaf van een gebruikte auto

Aflever Service Pakketten

Andere auto? Kies het afleverpakket dat het beste bij u past. U betaalt dus nooit meer voor iets dat u niet nodig heeft. Bekijk de mogelijkheden.

Frisse airco na airco-onderhoud

Suzuki airco onderhoud

Frisse lucht. In de zomer én in de winter. Uw airco zorgt voor een prettig klimaat. De airco heeft wél regelmatig onderhoud nodig.

Mobiliteitspas na onderhoud

Pechhulp Service Card

Komt u met pech onderweg te staan, dan heeft u met de Pechhulp Service Card 24/7 gratis pechhulp in heel Europa. Dat is het gevoel van zekerheid.